Rozenheuveel lezing met Fokke Obbema

‘Zoektocht naar de zin van ons leven’ was het thema van de Rozenheuvellezing, op dinsdag 5 april 2022. Volkskrant-journalist en schrijver Fokke Obbema vertelde over zijn zoektocht. Hij begon enkele jaren geleden een interviewserie waarin hij verschillende mensen vroeg naar het antwoord op de vraag: ‘Wat is de zin van ons leven?’ Dat resulteerde in het boek ‘De zin van het leven'(2019) en recentelijk ook zijn tweede boek ‘Een zinvol leven (de mens en zijn verhaal)'(2021). De avond was georganiseerd door Hospice Rozenheuvel en de Vrienden van het Hospice, speciaal voor zorgprofessionals en vrijwilligers binnen de palliatieve terminale zorg.Na de lezing waren er mooie vragen en gesprekken. Een zeer geslaagde avond.