Mooie donatie van ABNAmro

Net voor de kerstdagen werden we verrast met een mooie donatie van ABNAmro. Het kantoor aan de Velperweg 101 in Arnhem gaat verhuizen naar Velp. Uit de kunstcollectie werd een verzameling glaskunst van Kosta Boda geveild. Dit werd belangeloos gedaan door Veilinghuis Derksen. De opbrengst van € 2660 werd door Hein van ‘t Wout (ABNAmro private banking) geschonken aan Bon te Braak en Berry ter Horst (penningmeester en bestuurslid van de Vrienden van Hospice Rozenheuvel). We zijn hier heel blij mee omdat we dit goed kunnen gebruiken om het verblijf van de gasten in het hospice aangenamer kunnen maken. Alle donaties aan de Vrienden van Hospice Rozenheuvel komen direct ten goede aan het welbevinden van de gast. Meer informatie vindt u hier.