13/11/23 - nieuws op Facebook

Dit hoopvolle bericht lazen we vandaag op de Facebook-pagina van Hospice Rozenheuvel:

Wanneer we alles zouden noemen wat er de afgelopen 5 weken is gebeurd, dan hadden we niet voldoende ruimte in een Facebook-bericht. Voor het proces is het niet helpend om alles te delen, maar er gebeurt heel veel achter de schermen.
🍀 Het belangrijkste wat we wel graag met je delen is dat er maar liefst 20 partijen zijn die interesse in een overname van Hospice Rozenheuvel. Dat is toch goed nieuws?
De projectgroep van het Leger des Heils gaat een aantal kandidaten selecteren die passen in hun afwegingskader. Binnenkort volgen er gesprekken met een aantal kandidaten.
🌹 Het is toch bijzonder dat we 10 oktober jl. hoorden dat Hospice Rozenheuvel zou moeten sluiten. Maar dat er in zo’n korte tijd zo veel is gebeurd en dat er veel steun is voor ons mooie hospice. We houden je op de hoogte!